0 komentara
Podjeli:

DOSTAVA

Dostava se vrši na kompletnom području Bosne i Hercegovine.

Dostavu vršimo putem logisticke kompanije i sopstvenim transportom.

Naručeni proizvodi dostavljaju se na adresu navedenu prilikom kreiranja narudžbe, do ulaza u stambeni objekt.

Ako se radi o dostavi proizvoda u stambenu zgradu, dostavna služba nije dužna nositi proizvode do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže tačke na kojoj je istovar moguć

Montaža proizvoda nije uključena u cijenu ukoliko to nije navedeno kod samog kreiranja narudžbe.

Ukoliko kupac želi da prodavac obezbijedi montažu namještaja kao dodatnu uslugu, potrebno je poslati upit na e-mail adresu podrska@namyestaj.ba . Cijena i uslovi montaže biti će naznaćeni u ponudi za montažu namještaja.

Prilikom pravljenja narudžbe, potrebno je provjeriti veličinu proizvoda kako bi se osiguralo da na dostavnoj adresi ima dovoljno prostora za primitak proizvoda (na primjer, širina vrata).

CIJENA DOSTAVE

Troškovi  dostave bit će iskazani na narudžbenici a računaju se shodno težini naručenih proizvoda, dimenzijama i dostavnoj adresi.

Cijena dostave je prikazana ispod odabranih proizvoda u košarici. Dostava se obavlja radnim danom od 8:00 do 16:00 sati. Za narudžbe preko 1000 KM, dostava je potpuno besplatna.

Proizvodi koji nedostaju besplatno će se dostaviti naknadno, u najkraćem mogućem roku. Isto vrijedi i ako se kupcu dostavi oštećen proizvod.

 

ROKOVI ISPORUKE

  1. 2-7 radnih dana za robu na lageru (proizvodi označeni markicom DOSTUPNO ODMAH ili BRZA ISPORUKA)
  2. 15-25 radnih dana za robu koja nije na lageru (proizvodi koji nisu označeni markicom DOSTUPNO ODMAH ili BRZA ISPORUKA)

Rok počinje sa danom primitka potvrde o izvrsenoj narudžbi.

Nedjelje, praznici i ostali neradni dani ne računaju se u rok dostave.

Ukoliko kupac sam preuzima proizvod, namYEStaj će umanjiti cijenu u iznosu koštanja dostave ukoliko proizvod nije na akciji BESPLATNA DOSTAVA. Proizvodi se mogu preuzeti svakim radnim danom i subotom u terminu od 9-17h u centralnom skladištu.

Obaveze kupca: prilikom preuzimanja robe temeljno provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnoj službi, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Potpisom na otpremnici kupac potvrđuje prijem robe bez fizičkih oštećenja i količinu robe te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Nakon potpisa otpremnice naknadne reklamacije na oštećenja tokokom transporta pošiljke ne mogu biti uvažene. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.

Neizvršena isporuka: Ako je naručenu robu nemoguce isporučiti iz prvog pokušaja, nakon sto se izvrsi najava isporuke iste 30 min prije predvidjene, dostavna služba će pokušati još jednom izvršiti dostavu, u terminu prikladnom za dostavnu službu. Ako niti naknadna dostava ne uspije, proizvodi će biti vraćeni prodavcu namYEStaj, a narudžba kupca bit će otkazana. U tom slučaju kupac ima pravo tražiti povrat uplacenog iznosa za proizvode, dok kupac snosi troškove povrata proizvoda prodavcu.

 

GARANCIJA

Garancija počinje od dana ispostave naručenog proizvoda kupcu.

Informacije o garanciji nalaze se na stranici proizvoda ili u samom pakovanju proizvoda.

Prodavac garantuje kupcu za ispravno funkcionisanje isporučenog proizvoda u garantnom roku, ako se kupac pridržava uputa za upotrebu proizvoda.

Kupac je dužan u roku od 7 (sedam) dana pažljivo pregledati isporučen proizvod i bez odlaganja obavijestiti trgovca o eventualnim nedostacima, inače gubi prava iz garancije koja mu pripadaju po toj osnovi.

Garantni rok je naveden na garantnom listu, na stranici proizvoda na web shop-u namYEStaj ili na računu.

Prodavac je dužan popravku izvršiti u roku od 45 dana od prijema proizvoda ili u suprotnom zamijeniti proizvod, drugim, iste vrijednosti i u ispravnom stanju.

U svrhu ostvarivanja prava na garanciju kupac je dužan posjedovati originalan račun kao dokaz kupovine.

 

POVRAT, ZAMJENA I REKLAMACIJA

Otkazivanje ugovora

Kupac bez razloga može otkazati ugovor u roku od 14 (četrnaest dana) od dana isporuke proizvoda, a trgovac će kupcu vratiti iznos uplaćenih sredstava. Kupac mora obavijestiti  trgovca o otkazivanju ugovora putem elektronske pošte na e mail podrska@namyestaj.ba . Ugovor se smatra raskinutim u trenutku kada služba za kupce dobije ispunjeni Obrazac za raskid ugovora na podrska@namyestaj.ba. Trgovac je tada dužan dostaviti kupcu potvrdu o primitku izjave o raskidu ugovora. Kupac mora o svom trošku vratiti proizvod trgovcu,kompaniji NASHA d.o.o., ili  na adresu logističke tvrtke ,  u roku 15 dana od otkazivanja ugovora. Vraćeni proizvod mora biti kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim i neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti. Trgovac će kupcu vratiti novac u visini vrijednosti proizvoda umanjen za troškove dostave u roku 30 dana od primitka proizvoda. Kupac ne može vratiti proizvod koji je izrađen na temelju kupčeve specifikacije (proizvoda izrađenog isključivo za kupca, npr.tapacirani namještaj u posebo odabranom štofu).

Zamjena proizvoda

Kupac ima pravo da zamijeni kupljeni proizvod u roku od 14 dana od isporuke proizvoda kupcu.

Vraćeni proizvod mora biti kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim i neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom.

Za proizvode koji su rađeni po mjeri ili nisu dostupni u poslovnici u trenutku povrata, nije moguće napraviti zamjenu proizvoda ili povrat.

namYEStaj.ba se obavezuje da reklamirani proizvod zamijeni istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 45 dana od primitka zahtjeva. Troskove dostave u smislu zamjene proizvoda snosi kupac.

 

Reklamacija

U slučaju kupovine proizvoda na sniženju, akcijskoj prodaji ili rasprodaji uvažit ćemo vašu reklamaciju na proizvod.

Kod skrivenih nedostataka, odnosno nedostataka koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja robe, rok za obavijest o tim nedostacima iznosi 7 dana od otkrivanja istih, a prigovori se prihvaćaju najkasnije u periodu 24 mjeseca od preuzimanja robe, osim kod proizvoda s produženom garancijom. Trgovac ne odgovara za skrivene nedostatke proizvoda koji se pokažu nakon dvije godine od isporuke proizvoda.

U slučaju da su nedostaci posljedica nesavjesnog rukovanja istim, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, prodavac ne snosi odgovornost.

Prijava reklamacije se vrši putem e-mail-a reklamacije@namyestaj.ba Prijava reklamacije treba sadržavati ispunjeni Obrazac za prijavu online reklamacije te fotografije oštećenja/nedostataka. Trgovac zadržava pravo da ne razmatra reklamacije bez prethodno dostavljene fotodokumentacije.

Rješenje spora između prodavca i kupca nastojat će se postići mirnim putem i izvansudskom nagodbom, u suprotnom nadležan je Sud u Tuzli.

 

SIGURNOST I ZASTITA PODATAKA

namYEStaj.BA poštuje Vašu privatnost i shvata ozbiljno Vašu online sigurnost.

Poštujemo Vašu privatnost i želimo zaštititi Vaše osobne informacije.

namYEStaj.ba se obavezuje pružati zaštitu licnih podataka kupaca na način da prikuplja samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima, nužne za ispunjenje naših obaveza. Također, namYEStaj.ba informiše kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovno daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni namYEStaj.ba i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Napišite komentar

Your email address will not be published.

X